RIO - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu RIO - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu

RIO

Door: Wolter

Blijf op de hoogte en volg Wolter & Tryntsje

18 Augustus 2016 | Brazilië, Rio de Janeiro

Dag lieve familie en vrienden,
Dank voor alle felicitaties in welke vorm dan ook voor mijn verjaardag. Een bijzondere verjaardag in een warm Rio. We hadden geen vast programma en we gingen met de metro en bus naar de Suikerberg met een kabelbaan. Wat een fantastisch uitzicht over deze prachtige stad. Nadien de verjaardag gevierd met taart ( 2kg) en bier. S' avonds naar Daphne en Churandi gekeken op uit nodiging van Heineken in zijn speciale Huis. Al met al zeer bijzonder. Vanmorgen naar kanoen geweest, de triatlon loopt nu voor onze deur en vanavond de klapper in het atletiek stadion. Mogelijk gaan we nog naar een groepsfinale, even afwachten voor de kaarten. Allemaal bedankt voor jullie reacties en een groet van ons allen
Wolter en Tryntsje en de gang

• 18 Augustus 2016 - 22:12

Virginia:

Hallo Vrienden,
    Wolter nog gefeliciteerd met je verjaardag, wel bijzonder om dat daar te vieren. Wij kijken al op de tv of we jullie ergens zien....nog niet dus. Veel plezier nog en geniet ervan met elkaar.
    Groetjes Wico en Virginia

• 21 Augustus 2016 - 10:03

Gea:

nog van harte met je verjaardag!!!veel plezier nog
    gr berend en gea