Oranje - Reisverslag uit Amorbach, Duitsland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu Oranje - Reisverslag uit Amorbach, Duitsland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu

Oranje

Door: Tryntsje

Blijf op de hoogte en volg Wolter & Tryntsje

16 Augustus 2016 | Duitsland, Amorbach

DE eerste wedstrijd kijken Zit erop wat een gebeuren... Allemaal Zingende mensen en wij in het oranje de jongens op klompen dus veel bekijks allemaal willen ze met ons op de foto ... PDonderdag zijn we bij het ateletiek en morgens kajakken...de eerste avond in het Heineken huis hebben we ook al beleeft
Op het strand van Copacobana zijn we al gefilmd en Maria gaf een heus interview het appartement is prima wel een beetje behelpen met de bedden maar verder is alles er. We doen boodschappen en kunnen koken dus alles oké

• 16 Augustus 2016 - 10:46

Henri En Laura:

Niet te veel biertjes hoor.

• 16 Augustus 2016 - 10:49

Henri En Laura:

Lijkt ons geweldig om die sfeer te beleven. Nog heel veel plezier.

• 16 Augustus 2016 - 12:14

Aad Zasburg:

Sinds jullie er zijn komen de gouden plakken als appels uit de bomen vallen, dan is het goed toeven in het HH Huis. Wolter morgen gefeliciteerd met je verjaardag, neem een lekker biertje en genet van alles met elkaar. groetjes en nog veel plezier. Groetjes Aad Zasburg

• 17 Augustus 2016 - 14:00

Ap En Dicky:

Wolter ,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag , maak er een knalfeest van.
    Fijne dag gewenst. Groetjes van Ap en Dicky.

• 17 Augustus 2016 - 21:55

Wolter Jongsma:

Wolter van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en maak er maar een feestje van in het Holland Heineken huis, zal geen probleem zijn bier genoeg en hopelijk veel gouden plakken want dat zal de sfeer te goede komen.
    Veel plezier nog en de groeten aande rest van Iet en Wolter

Tags: Rio