Rio - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu Rio - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu

Rio

Door: Tryntsje

Blijf op de hoogte en volg Wolter & Tryntsje

14 Augustus 2016 | Nederland, Smilde

Goedemorgen allemaal
gisteravond aangekomen in Rio, een lange nachtelijke reis weinig slaap... Dus goed gammel. Maar we hebben een bed kunnen douchen en hebben net lekker ontbeten, zelf klaar gemaakt, ook wel weer fijn.De laatste twee dagen in Suriname rustig aangedaan was heel erg warm. Morgen komen de andere drie reisgenoten dan is het huis weer goed gevuld.De mannen W sr en W jr. zijn. Nu aan het uitvinden hoe we overal moeten komen het is nl. Wel een grote stad...de temperatuur is volgens W.sr. Ook hier zeer aangenaam. Allemaal lieve groeten

• 14 Augustus 2016 - 16:47

Dicky:

Hoi allemaal.
    Hopelijk gaat het aantal medailles nu met grote aantallen omhoog.
    veel plezier.

• 14 Augustus 2016 - 18:07

Henk:

Dag familie,
    Ik hoop dat het onvergetelijke spelen worden daar in Rio, met heel veel sportplezier en gezelligheid.

• 14 Augustus 2016 - 18:28

Henri En Laura:

Fijn dat jullie een goede reis heben gehad.
    Heel veel plezier met de spelen!
    Wij momenteel een hittegolf. 34/35 graden.

• 14 Augustus 2016 - 19:46

Wolter En Iet:

Hoi allemaal
    Veel plezier in RIO in de hitte hier nog steeds matig weer.Wij zitten nog op de camping ln Siegerswoude.Hebben in Een West door het "bos" gelopen kon niks terug vinden.Nostalgie.Groetjes Wolter en Iet

• 15 Augustus 2016 - 09:28

Gea:

Fijn dat jullie nu in Rio zijn,en nu maar genieten van de de spelen,vast heel mooi
    heel veel plezier gr berend en gea

• 15 Augustus 2016 - 12:34

Aad Zasburg:

Hallo allemaal,
    Hopelijk blijft het goed verblijven in Rio, denk er aan om niet buiten de bekende gebieden te gaan, en geniet van de vele mooie sportmomenten van Holland, ook al levert het geen medaille op, het blijft een prestatie om in een finale te staan van zo'n groot evenement.
    Veel plezier en geniet van al het moois.
    groetjes Aad Zasburg.

• 15 Augustus 2016 - 19:31

Corry:

he dat is goed om te horen,nog meer hollanders in Rio !

en is het een mooi appartement? mooie stad Rio ? we zijn benieuwd , welke wedstrijden zijn jullie ? dan kunnen we even goed kijken op de tribune !

het zijn mooie olympische spelen,vooral onverwachte medailles !

hier een mooie week, kunnen eindelijk weer wat op erf doen, moet er wel strak uit zien natuurlijk voor de grote dag op 2 sept !

lieve groet uut Telgt Ermelo