Paramaribo - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu Paramaribo - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu

Paramaribo

Door: Wolter en Tryntsje

Blijf op de hoogte en volg Wolter & Tryntsje

04 Augustus 2016 | Nederland, Smilde

Dag allemaal,
Al weer drie dagen in Suriname het is of we nooit zijn weggeweest.De reis is, op wat vertraging opweg naar Schiphol prima verlopen. Sebastiaan verloor wel een schoenzool dus hij kon niet verder anders was het een halve zool..De schoenen uit en die werden keurig door Maria in de prullenbak geduwd.. Als dat geen verdacht gedrag is...maar de politie liet ons met rust.
De eerste dag de stad verkent en. MenS de stad laten zien. Woensdag de hele dag gefietst naar de plantages , geweldige dag wel heel warm, de Surinaamse bevolking verklaart ons als licht gestoord..veel te warm man... Morgen gaan we naar Danpaati waar we wel eerder zijn geweest , kijken hoe de thuiszorg er bij staat. MIsschien komen in het dorp van de bibliotheek, anders wordt dat volgende week. Allemaal lieve groeten vanuit de tropen.

• 04 Augustus 2016 - 19:46

Virginia:

Wat mooi om dit alles nu te delen met Maria en Sebastiaan. Ja wij denken altijd aan fietsen, daar gaan ze liever in auto met airco...of zijn die daar schaars? Gelukkig dat het met de reis goed is verlopen. Toch best spannend met al die controles, maar ook goed. Lieve groeten uit Hippo

• 04 Augustus 2016 - 23:46

Aad Zasburg:

Geweldig dat de reis tot nu toe goed verloopt, is Sebastiaan dan nu al op zijn blote voeten op reis gegaan?????? Of had hij nog andere schoenen ook mee....... Wel weer leuk om op de plaatsen in Suriname terug te komen waar jullie al eerder zijn geweest. Goede reis verder en veel plezier. Groetjes uit Alkmaar

• 05 Augustus 2016 - 08:43

Gea Berend:

Wat leuk dat jullie het daar nu herbeleven,vast niet veel veranderd ,of toch wel
    geniet van elkaar en met elkaar van de reis
    gr berend en gea

• 05 Augustus 2016 - 12:16

Corry :

Hè lieve familie ,

Goed om wat van jullie te horen ! Een bijzondere start van de reis met een 'halve zool'
    Met Bas erbij beleef altijd wel wat

• 05 Augustus 2016 - 12:43

Henri En Laura:

Fijn dat alles goed is gegaan. Tsja, wat te zeggen over jullie "halve zool" haha

• 05 Augustus 2016 - 13:32

Miena:

Wat geweldig om jullie verslag te lezen. Vooral dat je het kan delen met jullie kinderen. Ik krijg nu de kriebels...
    Geniet van jullie Suriname.

Groetjes Rolf en Miena