Op Naar Rio - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu Op Naar Rio - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu

Op Naar Rio

Door: WENT

Blijf op de hoogte en volg Wolter & Tryntsje

24 Juli 2016 | Nederland, Smilde

Dag allemaal het gaat weer gebeuren , eerst Suriname samen met Sebastiaan en Maria dan door naar Rio waar we veel sport zullen beleven
Wolter zijn verjaardag wordt gevierd in het Holland Heineken huis als dat geen feest wordt...na Rio gaan we samen nog naar Argentinie half september hopen we weer gezond in Nederland te zijn.

• 24 Juli 2016 - 13:01

Sebastiaan:

Het wordt een maand van extremen. Heel veel zin in, nog even de laatste stress momenten overleven, qua vlucht van Suriname naar Brazilië. Komt goed.

• 24 Juli 2016 - 13:36

Henk:

Heel veel plezier toegewenst!! Lekker van alles genieten en het vieren van Wolter zijn verjaardag zal een heel groot feest worden.

• 24 Juli 2016 - 13:52

Virginia:

Lieve vrienden,
    We dachten al, zijn ze al onderweg? We wensen jullie een fantastische reis met elkaar en zien uit naar jullie belevenissen. Tijd niet gesproken maar hier alles goed, zitten op de boot in Friesland, nog ff vakantie verlengen. Zijn al 6 weken onderweg, ik ben al weer 2 weken aan het werk en de vrije dagen weer aan boord.
    Liefs van ons Wico en Virginia

• 24 Juli 2016 - 14:03

Jo:

Heb het goed samen en we zien uit naar jullie verhalen, tot in oktober! 4J's

• 24 Juli 2016 - 17:49

Aad Zasburg:

Dat word dus weer een hele onderneming, maar wel mooi. Leuk dat Sebastiaan en Maria ook meegaan. Ja dat gaat dus feest worden in Rio, en in het Holland Heineken huis, geweldig, ik wens jullie een goede reis en vooral veel plezier en succes.
    Groetjes Aad Zasburg

• 26 Juli 2016 - 12:48

Laura En Heni:

Geniet van alles. We kijken uit naar jullie belevenissen.

• 03 Augustus 2016 - 12:34

Corry:

he zus , zwager en neef en "aangetrouwde"nicht ha ha

hoe gaat gaat het daar ? goed aangekomen? en al op weg naar de binnenlanden van Suriname ?
    we zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen! hier is het koud en nat... einde van de week wordt het beter!:) Gr corry

• 04 Augustus 2016 - 09:43

Dicky:

Hoi Wolter en Tryntsje , Sebastiaan en Maria.
    Heel veel plezier, lekker genieten. Maak vooral veel mooie foto's dan kunnen wij , als jullie weer thuis zijn nog even meegenieten.Het is hier afwisselend weer, regen , harde wind en af en toe een klein beetje zon.
    groetjes van Ap en Dicky