Patagonië - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu Patagonië - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu

Patagonië

Door: Tryntsje

Blijf op de hoogte en volg Wolter & Tryntsje

28 Augustus 2016 | Argentinië, Puerto Madryn

Zondagmiddag aangekomen op onze boerderij, waar we deze week tot rust proberen te komen. We hebben een intensieve week achter de rug , zoveel gezien aan zee dieren , dat we ons gewoon in een natuurfilms wanen .Het begon met walvissen met jongen toen nog kleine zwart witte dolfijnen ... En gister zeeolifanten welke aankwamen om hun jong te werpen.Daarna nog een boottocht gemaakt en gevaren tussen de walvissen .. Echt waar groot de kop zo groot als een meerdere pakken stro. Elk dier heeft op De kop hun eigen kenmerk net als onze vingerafdruk, dus onderzoekers herkennen hun er aan.Het natuurgebied waar dit alles is is fantastisch . Als je er doorrijdt zie je ook nog veel schapen , nu met lammetjes omdat het voorjaar is..wij raken lichtelijk in de war.. Want straks thuis is het herfst. Ook zijn er guanacos een soort lama, dan denk dus dat je op safari bent...want er zijn ook nog struisvogels. Lieve mensen een heleboel gezien en beleefd tot het volgende verslag liefs Went

• 28 Augustus 2016 - 21:16

Ap En Dicky:

Hoi Wolter en Tryntsje
    Wat een belevenissen in zo'n korte tijd. Geweldig .
    Nu maar even van de rust genieten en indrukken verwerken, anders zijn jullie straks aan vakantie toe.
    Fijne week nog.
    groetjes van Ap en Dicky

• 28 Augustus 2016 - 22:22

Wolter Bos Jr:

Ook wij hebben ons de afgelopen week in een natuurfilm gewaand. De pantanal is een echte aanrader. Helaas geen Jaguar gezien, maar genoeg ander wild. We gaan ons nu langzaam opmaken voor de terugreis, we vliegen maandagochtend om 3.25 naar Rio waar we nog 2 dagen op iepaniema beach kunnen genieten van een fantastische vakantie.

Veel plezier nog.

Groet,
    MenS

• 28 Augustus 2016 - 23:27

Corry :

He wat een fantastische reis zeg!
    Een hele belevenis ! En veel gezien , ook nog zeeleeuwen ? Volgens Jan zitten ze in dit gebied. Nu veel plezier en lekker bijkomen

• 29 Augustus 2016 - 09:04

Aad Zasburg:

Geweldig de reis die jullie nu maken en heel veel natuurgebieden bezoeken. Nu een weekje rust in een boerderij in Patagonië, ja als jullie terug komen is het weer herfst in Nederland dus geniet nog maar van het vele jonge spul in dat gebied. Hier zijn de lammeren al weer schaapjes geworden.
    Veel plezier nog.
    Groetjes Aad Zasburg

• 02 September 2016 - 20:55

Virginia:

Lieve mensen wat beleven jullie een fantastische reis en wat zien jullie veel bijzondere dieren en van zo dichtbij. Vreemd als je in een ander jaargetijde bent, raak je toch een beetje in de war. Het is maar goed dat ze zeggen "gelukkig hebben we de foto's nog" want het is wel veel!! Geniet ervan lieve vrienden en neem veel verhalen mee naar huis, kunnen wij ook een beetje meegenieten.
    Groet Wico en Virginia