Op weg naar Argentinië - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu Op weg naar Argentinië - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Wolter & Tryntsje - WaarBenJij.nu

Op weg naar Argentinië

Door: Tryntsje

Blijf op de hoogte en volg Wolter & Tryntsje

21 Augustus 2016 | Brazilië, Rio de Janeiro

Dag allemaal
We hebben het Olypisch vuur gedoofd, flink gefeest in het Heineken Huis, en afscheid genomen van onze reisgenoten. Nu op weg naar de watervallen op de grens van Brazilië en Argentinië . Rio was een bijzondere ervaring , de hele stad ademt sport, in onze straat was de triatlon dus sta je er gewoon tussen. Gisteravond de finale voetbal Brazilië Deutsland dus toen Brazilië won dik feest. Het ateletiek stadion met Bolt was indrukwekkend. Na de wedstrijden moet wel iedereen uit het stadion in de trein dat duurt dus wel even . Maar door onze oranje outfit veel bekijks en fotoseccies, de jongens liepen op Klompen...succes verzekerd.veel liefs van Ons

• 21 Augustus 2016 - 19:17

Ap En Dicky:

Alles bijelkaar een geweldige ervaring die niemand jullie meer afneemt.
    Nog een hele fijne reis verder, we zijn enorm benieuwd naar alle foto's, zeker die in jullie oranje outfits.
    Nog even samen genieten.!.

• 21 Augustus 2016 - 23:45

Wolter Bos Jr:

Het was weer een geweldig feest, een week naar olympische spelen.
    Erg mooi om dit met jullie eens te mogen beleven. Bedankt voor alle prachtige dagen die we samen hebben beleefd. Veel plezier in Argentinië. En sparen maar Wolter, voor de tocht over de zijderoute......met afsluiting in Tokio 2020

• 22 Augustus 2016 - 09:50

Gea:

Wat fijn dat jullie een leuke tijd hebben gehad in Rio,
    Wensen jullie ook een mooie tijd in Argentinië toe .gr berend en gea

• 22 Augustus 2016 - 10:19

Laura En Henri:

We hebben tijdens de hockeyfinale nog gekeken naar Nederlanders in een maffe outfit. Dat waren er teveel. We konden jullie er niet tussenuit halen. Haha. En nu de rust van Argentinië. Heel veel plezier. Wij genieten nog even in de Dordogne. De hele week30plus. Liefs van ons.

• 22 Augustus 2016 - 16:31

Aad Zasburg:

Zo de Olympische Spelen zitten er weer op en nu zal ik wel weer genieten van het voetbal hier in Holland, lees AZ. Jullie zijn op weg naar Argentinië, hopelijk nog een fijne reis. De rest van de familie is al weer op weg naar huis of zijn al thuis, jullie gaan nog wat verder genieten. Veel plezier en geniet van alles. Groetjes Aad Zasburg